Bebis-Aite:



Igår när jag var och hälsade på Therese så kan man ju lugnt säga att mitt hjärta bankade lite extra hårt. I söndags hämtade hon hem en liten valpis från finland. En norrbottensspets. Den var så himla söt! Och dessutom var den lite småtrött och gosig, och då är valpar EXTRA söta ;) Alla valpar är otroligt söta men när jag ser en spetsvalp så är det så mycket som påminner mig om när Aite var liten. Det finns så många likheter.. Svansen som inte riktigt vet om den ska upp eller ner, öronen som hänger och nosen som är på tok för trubbig ;) Jag är kär! Och min valpsjuka blev ju knappast bättre ;P Hojja.. Inte hade det varit helt fel med en mini-Aite..


Kommentarer
Elin

KÖÖP!! :) men då får du räkna med att jag kommer och bor med dig typ en vecka och goas med den ;)

2011-02-17 @ 09:09:11
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
moa

sv: ja gör det! jag har hållit på och traggla med att locka in honom i fot i två år! nu gick det på två dar :D



nämeen va söt!!

2011-02-17 @ 21:08:12
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0