Alla <3 Dag

Hej mina kära läsare. Ni får ursäkta att jag är lite dålig på uppdatering just nu men det har varit mycket helt enkelt. Hela helgen har varit FULLspäckad så att säga och det känns som att det här är första gången sen typ i fredags som jag faktiskt sitter ner och bara ugglar vid datorn.

Jag har jobbat förmiddagen idag, och ska göra det resten av veckan :) Det är riktigt skönt för då har man ju hela dagen på sig att göra annat. Tyvärr så är det sviiiinkallt ute så jag ska spendera den här eftermiddagen inomhus, I SOFFAN.. kanske. Jag borde i och för städa. Mitt hem ser ut som en svinstia. Jag har varken haft ork, tid eller lust till att städa undan från lördagens bravader. Men nu börjar det bli akut :P 

Senare tänkte jag och Aite-baite eventuellt åka till syster och svåger i Leipo och hälsa på. Jag har en liten alla hjärtans present till dem. Men jag törs inte skriva vad det är här, ifall dem hinner in och läsa innan jag åker dit ;)

Nu ska jag landa i soffan en stund sen måste jag seriöst ta tag i städandet. Hujjaaa...

/Helena och Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0