Ääääntligen lite varmare!

Idag har jag och Aite varit på första långpromenaden på mer än en vecka, för nu är det "varmt" ute. "Bara" -25. Det var faktiskt heeemskt skönt :) Jag frös knappt.. kan ju bero på underställsbyxa, mjukisbyxa1, mjukisbyxa2, täckbyxa, underställströja, fleecetröja1, fleecetröja2, täckjacka, sjal på skallen och mössa på skallen.. Kinderna blev lite smått frostiga men annars var det skönt ute, det är sant! Så hade jag ju mycket trevligt sällskap också, Ännaa-Bänanna. Det sa bara swooooppp så var vi hemma igen och ändå var vi ute i mer än en timme :)

I helgen är jag upptagen med utbildning, Ledarutveckling steg 1 med Studiefrämjandet :) Jag var på den igår kväll och ska vara där idag. Efter utbildningen måste jag åka ut till Leipo och mata hönor :) hihi.

/Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0