Snart prov.. :S

Nu börjar jag få lite smått panik.. På onsdag är det slutprov på ringsekreterarutbildningen och jag har knappt pluggat. Jag har suttit nu i typ en kvart och skrivit lite men det är så himla mycket så det är svårt att veta vars man ska börja.. :S Och det här med utställning är ju i stort sett helt nytt för mig. Var ju bara på 3 st i somras och det är allt.

På provet är det 36 frågor och man måste ha minst 30 rätt, sedan så ska man fylla i en resultatlista och där måste ALLT vara rätt för att man ska få godkänt :S Så minsta lilla miss så blir man inte godkänd. Jag ska ställa in mig på att jag kommer att klara det men jag är ju minst sagt skeptiskt.. hm :S

Ni får iallafall hålla tummarna för mig! Vi har sista träffen innan provet ikväll så jag hoppas att allt faller på plats då.

/H & A


Kommentarer
Stina

DU kommer klara det, även om du inte varit på så många utställningar så har du alltid viljan att lära dig, och det är allt som behövs :) Vi kommer klara det båda två faktiskt, annars kommer jag börja grina buuääh :p

2011-04-17 @ 17:28:10
Stina

DU kommer klara det, även om du inte varit på så många utställningar så har du alltid viljan att lära dig, och det är allt som behövs :) Vi kommer klara det båda två faktiskt, annars kommer jag börja grina buuääh :p

2011-04-17 @ 17:28:20
stina

alltså.. inte meningen att spamma.. blev bara så på nå skumt sätt ;)

2011-04-17 @ 17:29:04
linn

Klart du klarar det! :D lycka till :)

2011-04-18 @ 16:33:49
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0