Planerar sommarens utställningar..

Typ Plats Datum Sista anm. dag
1. NAT Överkalix 14-15/5 13/4
2. NAT Piteå 21-22/5 18/4
3. INT Vännäs 11-12/6 6/5
4. INT Gällivare 18-19/6 13/5


Den här lilla listan fick jag på mailen av Stina :) Det handlar alltså om utställningar. Hon frågade vilka jag ville åka på och om vi skulle jobba som elev/aspirant på någon av dem.

Mitt svar blev: Vi åker på alla!
Om det är någon av dessa som jag kan tänka mig att skita i så är det nr.2, alltså i Piteå.. och det lutar nog mot att det blir att skippa den för jag jobbar den helgen :S

Sedan så bestämde vi också att vi ska kolla om vi får jobba som elev/aspirant i Överkalix och i Gällivare.

Stinky skulle även kolla upp när det är utställning i Rovaniemi och Kemi, i finland, för det blir nog mest troligt att åka till någon av dem också :)


Jag LÄNGTAR till sommarens alla utställningar :) Ska bli så kul! Och kul att få åka iväg tillsammans med Stina och bara ha det trevligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0