Fredag 15/4

I helgen har vi lydnadskurs med hundungdom :) Jag går den inte själv men hjälper till med sånt där runtomkring, typ laga mat och fixa fika. Jag och Therese åkte ut till klubben vid fyra och har hållt på förbereda till klockan sex då alla deltagar till kursen droppade in :)


Tiro och Ricky fick vara med :)

När det började vara klart med förberedelserna så åkte jag till Leipojärvi och matade min systers fjäderfän

Dom blev glada över att få mat och sällskap :P

Resten av kvällen har jag faktiskt spenderat i soffan. Det behövdes.

Imorgon ska jag tillbaka till torpet och stå för matlagningen :P Hoppas att det blir gott annars blir det ju kanske lite pinsamt :P hehe. Lär väl bli där halva dagen minst.. :)

Nåväl. Aite håller på trampa runt här hemma så jag misstänker att han vill ut och rastas :)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0