Då var provet gjort!

Jajemen, nu har jag skrivit slutprovet på ringsekreterarutbildningen. Jag har verkligen ingen aning om hur det har gått :S Förmodligen har jag klantat mig på resultatlistan (som man skulle ha alla rätt på!) så den lär jag väl få göra om. Frågorna däremot hoppas jag innerligt att jag har klarat :) Det kändes ändå rätt bra men man vet ju aldrig..

Imorgon är det torsdag och jag är fortfarande ledig :) Har varit ledig sen i lördags och kommer att vara det ända tills på måndag. Dock så var jag tvungen att köra ett snabbt förmiddagspass idag men det är liksom inge jobbigt :) Det jag har inplanerat för imorgon är iallafall att gå till frissan! :) Det behövs. Jag har utväxt och är less på mitt hår. Jag tror att jag ska bli ljus.. och göra nå fränt :P Men jag vet inte. Det får bli vad det blir :)

Nu sitter jag och väntar på att S ska komma och göra mig sällskap :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0