Träningsvärk, morgonprommis, dagsplaner och annat skräp

Träningsvärk! Aj, aj, aj. Min armar känns som att dom väger flera ton. Men det är bara le och se glad ut :D Nu sitter jag med frukosten i magen och väntar på att Elin ska ringa så att vi får ta en morgonpromenad tillsammans. Eller, hon går ju på promenad i Kalix och jag här i Gällivare, men vi har varandra i mobilen :)

Efter prommisen så måste jag väl göra mig presentabel för 11:30 ska jag med Aite till veterinären. Nej, det är inget allvarligt, han ska bara få sin andra vaccinationsspruta mot rabies :) Eftersom det är min lediga dag idag så tänkte jag passa på att gå en sväng på stan under eftermiddagen.. kanske fika på det där nya fiket, "alla tiders"? Och ikväll så är det styrelsemöte med Hundungdom och tävlingslydnadsträning :P Vilket långt och jobbigt ord.. hehe.

Nu ska jag byta om och göra mig redo för att gå ut :)

/Helena & Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0