Sova på ben?

Aite är för söt. Han ligger och sover med nosen tryckt mot benet som han just låg och tuggade på. Det måste väl lukta hemskt gott ;) Undra vad han drömmer om? Smaskiga ben kanske. Hehe.

Det blir iallafall ingen prommis upp på Dundret idag. Jag får ta det en dag nästa vecka istället. Dels så är det inte så där strålande bra väder idag och dels så har jag miljoner andra saker att göra.

Egentligen borde jag nog inte sitta här vid datorn. Jag borde ta tag i någon av alla miljoner saker.. Frågan är bara var man ska börja..

/h



Kommentarer
malin

Åh han är underbar!

Jag är på jakt efter en lite jappe bäbis. Letar efter en bra uppfödare men fin stamtavla. :)



Vart kommer din ifrån?



kram malin

2010-12-21 @ 21:27:43
URL: http://malinhjalmarsson.blogg.se/
isabella

Hej vad är det för ras på din hund?

(Den vita om du har fler)

2011-02-20 @ 03:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0