Söndag

Jag är fortfarande sjuk. Det är INTE kul. Jag är less. Har ju varit sju sen i måndags, vad blir det? Typ 7 dagar. Blääh..

Aite har sett en älg i morse när min far tog med honom på morgonpromenad mot Abbortjärn. Aite hade blivit orolig och ställt sig på bakbenen och tittat mot skogen, och vädrat. Efter en stund såg min far en älg komma gåendes. Aite hade suttit och frustat och småmorrat. Hehe. Duktig älghund.. :P

Imorgon börjar agility-kursen som jag ska gå. Det är en fortsättningskurs och jag kom med! :) Dock så har vi ju inte gått någon nybörjarkurs men lite kan vi ju ändå.. Det ska nog gå bra hoppas jag. Jag får ju se om jag är frisk nog att åka på kursen, annars funderar jag på att skicka någon annan.. hm. Får se hur det är imorgon.

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0