Snart dags för sista passet :S

Ikväll är det sista träffen med fortsättningsagilityn. Trist :/ Hade varit kul att köra några fler gånger. Jag har iallafall lärt mig massor under kursens gång. Det har verkligen varit värdefullt och jag tror att det kommer vara till stor hjälp för framtida träningspass. Kanske gör vi även debut på tävlingsplanen till våren? ;) Det vet man aldrig.. Ikväll står det iallafall tävling på schemat. Vi ska alltså ha en "låtsastävling" ikväll, och jag ska vinna. Hehe. Nej jag har inte särskilt höga förhoppningar. Det är så mycket som spelar in.. Aites dagsform, vilka hinder som är med och naturligtvis hur duktig jag är på att visa Aite vad han ska göra. Min syster + svåger skulle eventuellt komma och glo på oss ikväll och se hur mycket vi lärt oss. Om dem kommer så ska jag be henne filma oss :) Då får ni också se hur det gick för oss, fast ni får se det här på bloggen senare ikväll :D

Nu ska jag promenera till stan en sväng och inhandla en födelsedagspresent till min lillebror! :)

Önska oss lycka till ikväll ;)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0