Shopping i Luleå och halsont

Idag har jag och syster varit i Luleå och shoppat lite. Jag fick bland annat med mig en ny jacka, ett par skor, en parfym, några linnen och lite smink hem. Lyckad dag! Bortsett från en sak då.. eller två..

1: Mycket fattigare
2: Verkar som att jag håller på bli sjuk (IGEN!)

Yes, så är det. Än en gång. Känns som att jag är sjuk hela tiden. Är det inte förkyldning så är det mjölkintolerans, allergi, öronbesvär eller som nu: Halsfluss?!

Jag kan knappt svälja och när jag väl gör det så gör det sjukt ont. Mamma kikade på mina halsmandlar och hon sa att det ser ut som halsfluss. Nåväl. Bara vänta och se. Förhoppningsvis är det bara lite förkyldning. Har det inte blivit bättre imorgon så är det vårdcentralen och förhoppningsvis penicillin som gäller. Jag får INTE vara sjuk i helgen! Jag åker ju till Skara på fredag! :S

Håll tummarna för att lite sömn gör saken bättre!

/Helena



Kommentarer
linn

hoppas att du blir bättre !

2010-09-07 @ 08:00:20
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0