Räddningsaktion

När jag och Aite var ute och promenerade imorse så hörde jag att min mobil plingade. Jag tänkte att det måste varit någon som sett oss och undrar vad i hela friden jag gör ute redan. Men när jag tittade på mobilen så visar det sig att jag har helt fel. Det är en vän i nöd som skriver och frågar om jag är vaken. Jag ringer upp och får veta att hon sitter fast i en bil.. som det inte finns någon bensin i, och hon har brottom. Jag vänder om och går med sjumilakliv hem igen och hämtar bilnycklarna. Tur att jag inte hade hunnit gå så långt :P Nåväl. Jag lastar in Aite i bilen och åker och räddar min vän :P 

Det är ganska faschinerande att hinna med en räddningsinsats innan halv nio på morgonen :P hehe. Nu står jag i valet och kvalet. Vad ska jag spendera förmiddagen med till jag börjar jobbet klockan två? Jag har några alternativ.

1. Inte göra någonting
2. Åka till gymmet (för första gången sen typ juni)
3. Träna lydnad med Aite

hmm.. Jag är sugen på alternativ ett eller två. Alternativ tre tror jag inte att det blir. Vi har ju träningskväll imorgon ändå så.. Men då är frågan om jag ska vara hurtig eller inte?! Blä. Jag lägger mig i soffan och funderar på saken ;)


Kommentarer
stina

GUD vilken tur att du kom och räddade mig!! Taack :P

Duktig du var som gymmade, så imorgon blir det väl träningsvärk? hehe

2010-09-20 @ 18:58:32
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0