Fler kvällspromenader till folket!!

Gud vad det är härligt att promenera på kvällen! Okej, inget slår mina tidiga morgonpromenader, men kvällspromenader är inte långt efter. Ikväll har jag och min kära granne promenerat i nästan en timme med våra fyrbenta. Det var mörkt och kallt ute, men ändå så härligt. Att promenera omkring ensam på kvällarna är inget jag skulle föredra, men att gå med en vän är ju en riktigt bra kvällssysselsättning! Denna kväll diskuterades allt från pudelfrisyrer, kommande utställningar och agility till plugg och politik. Härligt. Men nu är det då ändå dags att hoppa i lådan. Imorgon är det en ny dag och nya saker att göra (jobb och agilitykurs).

Godnatt /H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0