Bloglovin & vaccineringen

Hur håller ni koll på era favoritbloggar? Har ni alla i huvudet? Eller använder ni precis som mig bloglovin.se? Jag är iallafall ett stoooort fan av bloglovin. Förut fattade jag inte meningen med den sidan men nu älskar jag den. Det är så otroligt lätt. Man ser när någon har uppdaterat och man kan spara inlägg man gillat extra mycket osv. Hemskt bra verktyg :) Men nu är det så att jag just skulle gå in på den, men det gick inte!! Det stod något om att den höll på göras om och att den skulle bli "better, fitter and happier." Låter ju mycket intressant..

Jag kan ju även passa på att säga att vaccineringen gick bra. Aite var lite orolig och mammig. Ville komma upp i famnen istället för att stå på bordet. Han har aldrig haft problem med att stå på bord så det blir det mer träning på framöver.. I och för sig så tror jag att han visste vad som väntade. Han har ju varit hos veterinären ett gäng med gånger nu och de flesta gångerna har han fått ont eller tyckt det varit obehagligt av olika anledningar. Det har ju varit allt från sprutor och blodprover till nedsövning, uppvätskning och röntgen. Han har spytt på veterinärstationens golv vid två tillfällen. Han ville väl ge igen för allt han fått genomlida, hehehe.

NU ska jag hänga tvätt sen gå på stan och glo lite.
/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0