Styrelseutbildning!

Jag måste ju bara slänga in ett litet inlägg så här mitt i lunchruschen. Vi har just fått supergod och lyxig lunch, mums! Under förmiddagen har vi alltså kursen startat. Vi har fått massor av information och fakta, och nu har vi även haft grupparbeten. Otroligt intressant! Strax ska vi återgå till konferenslokalen för redovisning och sen blir det föreläsningar med bland annat Memea Mohlin. Det ska bli så sjukt skoj. Hon är en väldigt duktig hundmänniska enligt mig, har skrivit många bra böcker :)

Hela hotellet är riktigt fint och fräscht. Så vi mår som drottningar här :) Nej, nu står Stina och hetsar mig. Dags att gå. Hejdå läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0