SNÖ!

Nu har det börjat snöa igen. Och det snöar JÄÄÄÄTTEEMYCKET. Så förhoppningsvis har snön tänkt stanna nu.. Jag och Aite har varit ute på promenad. En rolig sådan också.. Både jag och han var nog ganska lyriska över snön och vi skuttade fram i princip hela vägen. Jag tror att Aite tyckte att jag var en väldigt rolig matte idag. Massa roligheter hittade jag på.. Jag har sparkat i snön så att han fick jaga den (se film, hehe), jag har kramat snöbollar och kastat åt honom, jag har sprungit med honom, gömt mig, lagt mig ner platt på backen och jag har busat med honom. Roligt, roligt! :)





En nackdel med snön är ju att man nu ser hur grå Aite är i pälsen :S
Det blir deffinitiv ett bad när snön har tänkt stanna, före det är det nog ingen idé.

/H


Kommentarer
Linnea

Ser väldigt festligt ut som han jagar snön!

2011-07-27 @ 16:41:14
URL: http://linneanmart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0