Nu är det nog ändå dags att krypa ner under täcket

Vilken härlig dag det har varit idag :) Det började med att jag vaknade innan klockan ringde. Det märks att det börjar bli vinter, jag vaknar alltid tidigt under vintern.. tvärt emot vad alla andra verkar göra.. typ Therese. Iallafall, när jag hade vaknar så gick jag och Aite ut på en långprommis à 50 minuter. Hemskt skönt. När vi började gå var det mörkt ute men när vi kom hem hade det ljusnat :)

Efter dusch, fix och frukost bestående av kanelbulla begav jag mig till jobbet. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var klockan 13. Skönt med kort dag! När jag kom hem gick jag en sväng med Aite. Därefter värmde jag köttfärspaj som jag avnjöt i soffan. När jag hade ätit fick jag matkoma och somnade. Tanken var att jag skulle bada Aite under eftermiddagen men jag sov mer än en timma och när jag väl vaknade orkade jag inte röra en fena. Tillslut lyckades jag samla nog med kraft för att resa mig upp och gå till datorn.

Blablabla....

Nu blev jag trött.
Iallafall så har kvällen inte heller varit särskilt produktiv men ändå så där skön.. Det enda vettiga jag och Aite har gjort nu är att vi har promenerat med Stina, Oskar och Rasmus. Det blev också en långpromenad à 50 minuter. hehe.

Nu sova. hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0