Det blev inte riktigt som jag ville

Typiskt!!! När jag väl får sova ut så kan jag naturligtvis inte göra det. Jag vaknade just före sju imorse och det var helt omöjligt att somna om. Jag kände väl också att det var lite panik med Aite. Han somnade 21:00 igår kväll och jag var inte ute med honom efter det, så tio timmars kiss i hans lilla blåsa kändes lite panikartat ;) Det var bara att kliva upp och gå ut med honom. Idag har jag faktiskt skippat långpromenaden. Det kändes inte alls roligt. Istället så har jag tagit i tu med mitt diskberg och gjort annat vettigt.

Jag har upprättat en grupp på Facebook för mitt jobb, JIVE. Så alla som vill tycker jag ska gå med i den. Jag kommer att uppdatera när det händer grejer, typ när vi har extra öppet, speciella erbjudanden och sånt.. Men också när det kommer nytt snyggt i butiken :)

Nu tänkte jag ta en dusch sen busa lite med Aite, kanske träna lite fot ;) Jag tänkte faktiskt lyxa till det och gå ut och äta lunch idag! Mums!

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0