Vem är du?

Alltså, jag kollade just min statistik. 46 personer har varit in på min blogg igår. Vilka är ni egentligen? :P Jag vet ju några som brukar vara in och läsa det jag skriver.. men 46 stycken?! Jag skriver inte för att få så många som möjligt att läsa min blogg, utan jag skriver för att jag tycker om att skriva. Sen spelar det ingen roll om det är 1 eller 100 som läser. Det är ju alltid kul att det jag skriver intresserad folk men det är inte syftet. Syftet är att jag ska få skriva av mig, och att JAG ska kunna gå tillbaka och titta vad jag gjorde tidigare.. Men jag tycker ändå att det är jätteroligt att det jag skriver lockar folk till att läsa! :) Även om det ofta bara är babbel :P hihi.

Puss och kram till alla!


Kommentarer
Malin

Hej!

Läste precis att du undrade vem alla vi dina kära bloggläsare är ;)

Jag heter Malin & ska själv köpa mig en japansk spets kille. Får min 8-veckors valp den 13dec & tycker att din blogg är underbar. Alla fina bilder som får en att längta ännu mer.



Grattis också att din bild publicerades i härliga hund! Läser tidningen & kände mycket väl igen hunden :)

2010-11-15 @ 22:16:00
Emelie

Jag brukar kika in ibland :)

Den är rolig att läsa och gillar dina bilder :b

2010-11-18 @ 22:17:52
URL: http://evaemeliekalla.blogg.se/
Linnea

Vi gillar väl babbel och jag är tessos syrra

2011-07-27 @ 19:49:37
URL: http://linneanmart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0