Tvätta i stoooora mängder

Imorse har jag haft tvättstuga. Det finns två tvättstugor, med två tvättmaskiner vardera. När jag började tvätta så insåg jag att "ohhhh, ingen har bokat den andra tvättstugan" så jag gjorde två flugor på smällen och har alltså kunna köra FYRA maskiner samtidigt. För er lata ungar som inte tvättar kläder så kan jag berätta att det här är något av det bästa som finns! :P Jag har alltså kunnat tvätta allt jag äger.. i princip.. Jag började lite försiktigt med kläder, kläder och kläder. Sen tvättade jag mina sommarjackor, sängkläder och nu är mitt täcke och mina kuddar snart rena :) Härligt! Jag tänkte även tvätta klädseln till min vita soffa men jag har inge vit-tvättmedel.. och resultatet blir inte riktigt lika bra då så jag väntar med det :P

Nog om tvätt nu, det är väl kanske inte särskilt intressant att läsa om ;)

Ikväll har vi styrelsemöte med Hundungdom. Jag saknar mina hundtjejor. Känns som att jag knappt kommer se er nu under vintern! Buhähä. Nåväl, lite trivselkvällar och sånt blir det ju iallafall sen får jag väl se till att styra upp något mer också :)

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0