Tacokväll och lite annat

Nu har jag varit på Hundungdoms tacokväll, och OHHH så trevligt vi hade. God mat, god efterrätt och gott sällskapi form av 11 andra tjejor, kan det bli bättre? :) Skulle inte tro det. Detta är något som bör göras oftare.. vilket det också ska :P Framöver kommer vi anordna trivselkvällar ungefär var 3:e vecka. Nästa gång är det pepparkaksbak och julpyssel som står på menyn :) GILLA!

Jag, Anna och Stina passade även på att skriva upp oss på en lista som Brukshundsklubben har angående World Cup helgen. Vi kommer att gå och "kolla läget" på stan natten mot lördag den 20:e november :P Mellan 02:00 och 05:00 kommer ni alltså kunna skåda 3 tjejor med två pudlar, två sheltisar och en jappe patrullera Gällivares gator ;) hehe.

Alltså.. jag kom tyvärr just på att jag jobbar från 14 till 21 på fredag kväll. Då är det ju bara kasta sig i sängen och sova till strax innan 02:00 - UT OCH GÅ. Sen hem igen 05:00 och sova till typ 08:30. Sen jobbar jag 9:30-18 på lördag. Och direkt jag slutar på lördag ska vi ut och fira Elins födelsedag. Tung helg? Mja. Men det ska ju kännas att man lever.

Nu känner jag att sängen skriker efter mig. Jag är OTROLIGT trött. Men först måste jag ta hand om min fiiina tatuering :) hihi. Tvätta, smörja och plasta. SEN SOVA.

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0