Nya kameran ♥

Jag älskar min nya kamera. Från början var det bara en pryl som jag inte förstod mig på så den första veckan fick den bara ligga och pryda mitt skrivbord. Nu är det andra bullar. Jag lånade en bok av Stina som heter typ.. Digital fotografi. Den är skriven på ett roligt sätt så att man förstår. Och så har jag läst hela instruktionsboken till kameran. Inte nog med det, jag har även börjat följa en del fotobloggar för att lära mig mer :P Och faktiskt, idag känns det som att jag har börjat förstå.. iallafall lite grann :P Typ det här med ISO-tal, bländarvärde och slutartid. Först fattade jag verkligen inte varför mina bilder blev blåa, suddiga och för mörka. Idag har jag lyckats ta en hel del snygga pix ;)

Nog om det, nu måste jag göra mig färdig för jobbet.
Bilder kommer ikväll!
/Helena & foto-modellen Aite


Kommentarer
stina

vad kul att det går bra! Du blir säkert en mästerfotograf. Du har det ju i blodet, om du nu är genetiskt släkt med din storebror ;) Och så tar du redan så fina bilder med den "vanliga" kameran!

2010-11-02 @ 21:13:41
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0