*Mooooorrrrr*

Ojojoj. Vet ni vad jag har varit effektiv denna morgon? Jag vaknade ungefär 07:30. Då gick jag och Aite ut en sväng, ingen långprommis utan bara en rastningsrunda. Sen satt jag vid datorn en stund och glodde där. Efter det så har jag hunnit med vård av liten hund, alltså klippa klorna, borsta hela hunden och även ansa lite mellan trampdynorna på lillskiten. När det var gjort så drog jag på mig täckisarna och dunjackan och vandrade ut i kylan med Aite i kopplet. Vi gick en vända på stan och jag passade på att hämta ut en tröja till syster. På vägen hem stannade jag även på djuraffären och köpte lite godis och 3 grisöron till Aite.

Nu när vi kom hem så använde jag mitt nyinköpte godis till att försöka lära in ett nytt trick med Aite. Han är så himla lättlärd den där hunden så nu kan han det i stort sett redan. Jag har lärt han att morra på kommando :P GULLIGT. hehe. Jag ska filma senare så att ni får se hur söt han är :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0