Mina mål för 2011

Jag såg att Therese hade skrivit en liten lista på saker som hon vill göra under 2011 inom hund. Jag tänkte göra detsamma. När man skriver ner det så är det nog lättare att få allt gjort :)

Under 2011 vill jag och ska se till att göra detta:
-Ställa ut Aite på minst 4 utställningar
-Åtminstone 1 utställning i Finland (om rabiesvacc. blir godkänd)
-Debutera officiellt på agilityplanen
-Tävla agility minst 1 gång till utöver debuten.
-Börja träna viltspår
-Om träningen går bra: göra anlagsprovet
-Fortsätta träna personspår
-Träna ännu mer på lydnad
-Börja med någon ny hundsport, till exempel rallylydnad

Och sist men inte minst, bara ha roligt tillsammans med min hund! :) Hur det än går på alla utsällningar och tävlingar så ska jag alltid satsa på att bara ha kul med Aite :) Och bygga vidare på vår relation :)

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0