Bokmal?

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska kamma Aite och klippa hans klor. Skulle väl tippa att det tar sisådär 10 minuter. Efter det ska jag gå ut en sista sväng med honom. Skulle väl tippa att det också tar ungefär 10 minuter. Sen ska jag gå och lägga mig! Men jag gör det inte för att jag är trött, utan för att jag ska läsa. Som jag har skrivit någon gång tidigare så är jag periodare. Det låter hemskt :S Men jag är det när det gäller allt. Ni vet.. träning, mat, hundaktivitet, internet, allt! Jag är även en bokslukare i perioder. Nu har jag börjat läsa boken "Zelda - och meningen med att ha hund" som Åsa Nilsonne har skrivit. Jag var ju på föreläsning med henne (och Memea Mohlin) under styrelseutbildningen i Stockholm. Jag tyckte att föreläsningen var riktigt bra så boken kan ju inte vara annat än bra den med! :P



/H



Kommentarer
Linda

Klart att det är en bra bok, Zelda är ju en puff ;) Vill gärna låna den av dig när du är klar :)

2010-12-03 @ 10:56:57
URL: http://cookiedragon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0