Aite = en tjuv?!

Vet ni vad Aite har gjort? När mamma och min syster hade varit på IKEA så hade dem köpt lite leksaker och godis och sånt till Aite och Barffas. När mamma kom hem hade hon satt leksakerna på sin data-stol. När jag kom dit med Aite för att hämta det hon hade köpt till mig så sprang Aite omkring och nosade på allt. Efter en stund så tittar mamma på Aite och frågar mig vad jag har gett honom. Det visade sig då att han hade varit in i hennes rum och SNOTT en av leksakerna. Fula hund! :P

Aite har aldrig varit en sån hund som har tagit saker som han inte får. Han har bara rört sånt som han vet är hans, typ ben och hans leksaker. Han har aldrig tagit skor, kläder eller annat som han inte fått tillåtelse att ta.

Tydligen så ansåg han att den där leksaken (det var en mjukis-råtta) var hans. Så då tog han den.. den lilla jävlen ;) haha.

Nu: Back to work.


Kommentarer
linn

lyllo dig! igår kom jag på min hund med att ha hoppat upp på bordet och ätit ur min brors mattallrik.. gissa om jag blev tokig? :p

2010-11-25 @ 15:27:32
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0