Whatever?

Jag har hunnit med nästan allt jag skulle. Resten får jag göra ikväll efter valpkursen eller imorgon innan jag ska till jobbet. Nu ligger Aite och vilar, men jag tänkte dra med honom ut på en promenad strax. Valpkursen skulle vara i Kullen ikväll, på hocky/fotbollsplanen. Det kan ju vara bra. Där kan vi stänga in oss så att man inte behöver oroa sig för att någon vovve skulle få för sig att sticka och bli överkörd :S hemska tanke!

Nåväl.. det är nog bäst att jag klär på mig och går ut nu :) Det är riktigt varmt och skönt ute nu. Så promenaderna är ju hur härliga som helst. När man tänker på det så förstår jag inte att jag gick långpromenader med Aite trots att det var -20? Han älskade ju det.. så jag antar att det var därför :P När det blev kallare än -20 så såg man att han också tyckte att det var lite väl ruggigt.. och kallt om tassarna. All den där pälsen gör ju sitt.

Här kommer en bild på bebis-Aite:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0