En Aite-nos

Blåögd? Eller desperat? I don't know. Check his phone more often. Eller kanske min är bättre? fniss.

Just nu sitter jag och hostar. Men faktiskt så känns det mycket bättre än i morse. Förhoppningsvis är det en sån här snabbt övergående förkyldning *ta i trä*. Jag fick en massa energi.. eller ganska mycket energi och känner för att göra något. Men jag tror att det är bäst att vila ikväll och imorgon också. Det hade varit skönt att ta en promenad och provköra mina nya gåstavar men jag tror att det är för ansträngande.. med tanke på att jag höll på svimma av lite agility.

Istället får jag nog lägga mig i soffan och kolla lite "Sveriges fulaste hem". Jag älskar inredningsprogram.. och reality-kärleks-program. Typ "Ensam mamma söker", "Bonde söker fru" och sånt :) Varför kan dom inte göra "Ensam matte söker" ;) haha. Det hade jag lätt varit med i! Jag älskar ju sånt där romantiskt gullegull när man bara säger "nnåååååå!!!!" Jag borde skriva till tv3 och föreslå det! haha

Jag har gett Aite sin kong som jag fyllt med lite valpgegga och några godisar. Gissa om han är fullt sysselsatt? Typ helt anfådd för att han kämpar så hårt med att får i sig av det. Nu slutade han visst och satte sig vid balkongdörren. Han har sitt nya favvoben på balkongen. Han älskar ju att ligga där och mysa. Det där benet luktar gryyyymt äckligt. Så därför får den stanna på balkongen ;)

En aite-nos:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0