Tröttisar

Jag är fortfarande sjuk. Hojja. Tack och lov så tog min far med Aite på morgonpromenad imorse. Jag hade nog aldrig orkat gå. Så jag sov vidare.. ända till HALV TIO! helt otroligt. Så lång sovmorgon har jag nog inte haft sen jag skaffade Aite? Alltså sen oktober förra året. Herregud :P Men jag är ju morgonmänniska så..

Hur som helst så kände jag att jag behövde komma ut lite.. Så när jag vaknat klädde jag på mig och käkade lite frukost sen tog jag bilen och hämtade Aite från mor&far. Så körde vi till Leipojärvi och kollade lite på kycklingarna. Dom är sjuuukt stora!! Får knappt plats i handen nu. Kolla själv:





Lite skillnad kanske?
Och den senaste bilden tog jag i helgen och nu har dem blivit ÄNNU större.

Efter att jag och Aite hade glott lite på kycklingarna så for vi förbi BHK malmen och kollade lite där nu när dom har plockat fram alla agilitygrejer. Väl där så tänkte jag att det hade varit kul att köra lite med aite så jag for hem och hämtade lite skinka åt honom sen åkte vi tillbaka. Vi tränade lite på de lättare hindren. Mest hopp och tunnel och även lite slalom. Vi var nog bara där i max 20 minuter. Sen höll jag på svimma. Man ska inte anstränga sig när man är förkyld. Men jag kunde ju inte låta bli..

Nu har vi landat i soffan. Aite slocknade på en gång när vi kom hem. Och jag ligger här och kollar lite tv och dricker te.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0