Promenaden gjorde susen!

Åh vad skönt det var att promma med lillgubben. Det var i och för sig ingen lång promenad men den var otroligt skön. Vädret gör också att humöret stiger! Nu har jag ätit och sitter och snokar på internet. Min syster var nyss förbi med hennes hamster. Jag ska vara djurvakt åt alla hennes djur nästa vecka. Hamster och kycklingar :) Jag älskar ju djur så det ska bli riktigt kul! Lill-Greta (hamstern) ska få bo här medan kycklingarna får stanna i Leipojärvi. Jag får åka ut dit en gång om dagen istället.

Ikväll känner jag för lite agilityträning, men jag vet inte om jag borde. Jag mår ju mycket bättre nu, är nog näst intill frisk, men jag borde kanske vila ännu idag. Hm.. Jag får se. Kanske slår en signal till Stina och kollar om hon vill hänga med en sväng. Det tåls att tänkas på. Annars så ska jag baaaraaa ta det lugnt. Kanske slå på en film och äta något smarrigt?

Men först, ska jag faktiskt scrappa lite. Jag fick massor av ny inspiration igår när jag beställde nytt material och kollade igenom vad jag tidigare har åstakommit. Så nu sätter jag igång fingerfärdigheten och kreativiteten och skapar något fint!

Aite sover. Slut hund?

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0