Idag är en bra dag!

Det känns faktiskt som att det här är och kommer att fortsätta vara en bra dag :) Jag och Aite började med att ta en rejäl sovmorgon. Vi klev upp först klockan nio, när mamma råkade ringa och väcka oss. Därefter tog vi en långpromenad. Den första rejäla promenaden sen han blev biten. Det var otroligt skönt. Vi stannade och glodde på lite hästar och så också :) mysigt. Och så träffade vi två andra vovvar. Jag försöker stanna och hälsa på alla andra hundar nu så att Aite inte ska få för sig att alla hundar är psyk. Än så länge verkar det gå bra :) Och så länge man har inställningen att det inte kommer bli nå problem så tror jag inte att det blir det heller.

Nu sitter jag här och skriver och Aite ligger i min famn. Jag tänkte alldeles strax gå ut på balkongen och sola lite. Kanske läsa en tidning eller göra något annat mysigt? Det är så roligt att vara ledig när man jobbar ;) haha. Jag klagar absolut inte på att jobba, det är roligt det med :) Men man uppskattar verkligen ledigheten när man jobbar.
Nej nu kan jag verkligen inte sitta inne och uggla längre. Ut på balkongen! Sen blir det lite utställningsträning för Aite.

Här kommer en bild på Aite som jag tog i måndags kväll när vi skulle sova:



Tratt och bandagerat ben :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0