En vända till Umeå?

När jag var ute och promenerade imorse så ringde min syster. Hon sa att vi måste hitta på något, för det är så länge sen. Och det stämmer ju :) Ibland har vi riktiga syster-perioder så vi hittar på en massa men nu har det varit dött på den fronten. Hon kommer hem på lördag. Om hon hann skulle hon komma och kolla utställningen då :) Sen åker hon till Umeå på söndag och jag funderar om jag kanske ska följa med? Det hade varit kul med en liten vända dit. Hon skulle göra lite ärenden där på måndag, bland annat köpa två till hönor. Sen tror jag att hon skulle hem igen på måndag kväll? Jag får fundera på hur jag ska göra.. Det blir rätt länge i bil för Aite isåfall. Menmen.. Har ju även planerat att kanske åka till Happis och IKEA nästa vecka med mor :)

Dagens att göra är iallafall:
- Köpa morsdags present
- Handla mat
- Utställningsträna
- Valpkurs



Titta vilken söt bebis? :) 9-veckor gammal!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0