Den roligaste bilder ever, igen:



Jag var tvungen att klippa ut bara Aite ur bilden som jag la upp i förra inlägget.
Så att man verkligen ser hur sjukt rolig han ser ut ;) Helt galen!
Hahahaha. Ett gott skratt förlänger livet!

Det blev inte någon jättelång promenad imorse. Jag hade tagit på mig för lite kläder så vi vände efter en stund. Men lika glada är vi för det :) Nu har jag just bytt i buren åt min systers hamster som jag fortfarande är vakt åt. Den springer omkring som en tog och sprätter i spånet. Gulligt.

Nu blir det frukost för mig och Aite. Sen ska vi väl bara pyssla på lite här hemma. Jag måste avgöra vilken av Aites leksaker som han tycker bäst om.. eller två stycken till och med. För det skulle vi ha med till valpkursen ikväll. Vi skulle träna sök och spåra tror jag? Sen i eftermiddag är det jobb som gäller.

/Helena



Kommentarer
stina

Fy farao vilken sjukt rolig bild!!! :D skrattar nästan ihjäl mig :)

2010-05-24 @ 21:22:22
Helena

ELLER HUUUUR?! Haha. Den är bra att kolla på om man behöver ett gott skratt ;) haha

2010-05-24 @ 22:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0