Vart tog min lilla valp vägen?

Jag insåg just att Aite börjar bli ganska "gammal". Han är 7 månader och 4 dagar idag. Det känns nästan som att det var igår jag hämtade hem en liten rädd och osäker 8-veckors skrutt.. Helt otroligt vad tiden går fort. Det är ju nästan så att man blir sugen på en till valp. Inte för att jag inte älskar Aite, utan för att det faktiskt är väldigt mysigt med valp. Och jag tror att Aite skulle tycka det var kul med en kompis. Jag har ju alltid tänkt att jag skulle vilja ha 2 eller kanske 3 hundar. Men jag vet att jag aldrig skulle kunna ta en till valp just nu. Dels så vill jag ge Aite den tid han behöver av mig nu när han är unghund. Och dels så är det.. massa annat som ställer till. Känns inte som att det är rätt tid nu :) Det får nog vänta.. även fast det hade varit otroligt roligt ;P
 


Bebis-Aites favoritsovställning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0