Söndagssysselsättning

Idag har jag, Aite, mamma och pappa, varit och hälsat på min syster och hennes sambo i Leipojärvi :) Vi fick försenat födelsedagsfika. Det var MYCKET gott, mums. Aite fick inget fika.. men man såg att han var sugen :P Inte konstigt eftersom han inte åt något imorse. Kräsen hund!

Nu är vi iallafall hemma igen. Aite ligger och sover på favoritmattan. Det är en sån där grön, typ ryamatta från IKEA. Han älskar att ligga på den. Och han älskar att rulla runt och gnida nosen i den. Jag väckte honom ur hans skönhetssömn nyss för en gemensam bild. Så här blev resultatet:



Ser ur som att Aite skelar? Men det brukar han inte göra.. längre. När han var valp gjorde han däremot det. Det var svingulligt. Måste kolla om jag hittar någon bild där man ser att han gör det... Nej jag hittade ingen. Eller det finns många som man kan ana att han gör det men inte så där uppenbart. Lägger iallafall in den här bilden också, bara för att den är så himla söt!!! (och han skelar faktiskt lite där)



Ser ni han lilla söta mustasch också? När han var liten brukade vi kalla honom för mini-hitler, på grund av den svarta randen under nosen.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag blev distraherad av allt spännande på internet, nämligen att skriva CV. Jag vill verkligen ha mer jobb nu! Mer pengar och mer sysselsättning! Sen ska vi åka till mor o far för att äta middag.

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0