Morgonagility

Den här morgonen/förmiddagen har bestått av agility. Det var otroligt roligt!!! Det är så himla längesen jag har tränat agility med Aite. Det är seriöst minst 3 veckor sen. Men vet ni vad? Det verkade inte spela någon roll att vi har haft ett litet uppehåll för Aite gjorde jättebra ifrån sig. Han klarade alla hindren galant förutom tunneln med sånt där släp. Den fick jag hjälpa honom i :) Jag är en mycket stolt matte idag. Det gick jättebra för Stina och pudlarna också :)





Den här bilden var sjukt gullig på Rasmus, han ser ut som ett foster:



Igår var vi på agility-möte på BHK malmen. Jag har anmält mig som funktionär till tävlingarna som hålls 3-4 Juli. Jag hade ju ändå tänkt gå och kolla så då kan jag ju lika gärna hjälpa till :) Igår fick jag iallafall veta att jag ska vara tidtagare och hinderfixare, inte samtidigt dock :P haha. Det lär ju bli intressant..

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0