Lycka

Nu när jag satt här och glodde på bilder så fick jag ett sånt obeskrivligt lyckorus :) Det känns som att allt i livet flyter på så bra nu. Jag har en underbar familj, grymma vänner (både nya & gamla) och en fantastisk liten krabat som får mig att le varje dag. Jag har två jobb, ett eget hem och drömmar om framtiden. Nu fattas det bara att jag dessutom börjar plugga och så vore det ju inte helt fel att ha någon att dela allt med. Även om jag trivs grymt bra som singel så måste jag medge att det ibland skulle sitta rätt fint med någon att få göra frukost till. Någon som är nummer ett på telefonlistan, någon som kan hjälpa mig när jag inte fattar varför datorn inte fungerar.

Nu ska jag rasta min hårboll sen blir det bädden. Imorgon ska jag och min mor åka till Haparandra och IKEA. Min lillebror och min far ska vara Aite-vakt :) Om vi inte kommer hem allt för sent imorgon kväll så ska jag försöka hitta på något med Stinisen och hennes vovvar. Kanske lite agility? Eller bara vovvebus :) Det återstår att se.

Godnatt!



Kommentarer
stina

ÅÅÅÅ vilka bra bilderna blev tagna "nerifrån" :-D

Vet inte om du har kommit hem nu, men om du har det så kan du väll höra av dig så kan vi ju göra en liten bana på gården?



Hoppas att du hittade många fina saker på IKEA :P

2010-06-24 @ 18:54:23
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0