Hemma-agility

Ikväll så har jag spenderat lite tid hemma hos mamma och pappa. När jag var där så började vi prata om agility och alla ville ju se hur duktig Aite är så jag bestämde mig för att bygga en egen liten bana på deras gård :P Jag använde allt från blommpinnar till krukor och cykeldäck. Hemsk kreativt av mig, eller hur? ;) Sedan körde jag några gånger med Aite. Det gick riktigt bra på min hemmagjorda bana, men lite trångt är det ju så någon fart blev det inte direkt. Nåväl. Det var ju bara provisoriskt. Min käre storebror passade på att fota Aite under tiden. Några av bilderna blev riktigt grymma!













Aite ser ut att ha kul på alla bilder :) det är ju så det ska vara! Jag tänkte be min bror följa med någon dag när jag och Stina åker till BHK malmen och tränar. Det är så roligt med bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0