Dagen i bilder:



















Det får räcka med bilder för idag :)

Jag vill tipsa er om att kika in på Stinas blogg, jag orkade inte lägga upp alla bilder från agilityn idag så hon lägger förhoppningsvis upp bilder från träningen med sina killar :)

Imorgon blir det en hund-dag igen. Jag ska och titta på en liten 8-veckors valp som jag förmodligen kommer bli tokförälskad i! Så blir det mer agilityträning också.. Och på kvällen tänkte jag försöka få tag i en bekant som precis som mig har en Japansk Spets :) Tänkte låta Aite och Hiro (som den andra jappen heter) få träffas och leka lite och jag tänkte själv utbyta lite tankar och sånt med Hiros matte :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0