Ännu en söndag..

Inatt har jag sovit 12 timmar. Det behövdes verkligen. Jag var otroligt trött igår kväll. Jag somnade i soffan vid nio, vaknade vid midnatt, gick ut med Aite sen gick vi och la oss igen och vaknade vid nio imorse. Sömntutor? Javisst :P När vi vaknade så tog vi en promenad till mor&far där jag har hämtat lite bilder med min minne-pinne. Sen promenerade vi tillbaka. Nu sitter Aite och blänger på sin mat.. Jag borde också försöka få i mig någon slags frunch (som det heter på svenska :P) 

Här kommer några bilder som min bror har fotat:


Aite i Abbortjärn


Jag & Aite i Abbortjärn :P Jag går brevid när han provsimmar för första gången


Aite & tuppen Sven-E


Idag tror jag att det blir att träna lite spår med Aite. Tänkte kolla med min far eller bror om de är sugna att träna med oss :) Det blir nog skoj. Nu måste jag iallafall städa mitt hem :)

/Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0