Ny blogg!

Eller okej, namnet är detsamma som den förra bloggen jag hade. Men den är borta. Precis som den tiden i mitt liv då jag skrev. Minnena finns kvar, men inte längre nerskrivna till allas åskådan.

Nu är det nytt och fräscht som gäller. Ny design (har äntligen tagit mig tid att lära mig hur man redigerar den), nya saker att skriva om och ny Helena. Det som är det absolut nyaste är ju naturligtvis mitt livs kärlek. Min ögonsten och mitt skötebarn! Min valp, Aite. Han är grädden på moset, pricken över i:et. Han är det där lilla extra som har fattats mig.

Han finns med i mitt liv nu, och därmed också i min nya fräscha blogg. Han finns till och med i designen ;) Det är han värd tycker jag. Och jag vet att det kommer skrivas en hel del om honom. Alla hans upptåg och påhitt. Så ni som inte är vovveälskare lär tycka att den här bloggen är booooring. Tänkte att det är bäst att förvarna er!

Men naturligtvis så kommer jag berätta även vad som händer i mitt liv.. om mina upptåg och påhitt :)



Enjoy! / Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0