Vibri halsband?

Jag har länge varit lite sugen att beställa ett halsband (till Aite) från Vibri. Man får själv designa och bestämma hur halsbandet ska se ut. Men jag är så rädd att det blir fel.. typ att det blir för stort, för litet eller för brett! Eller att det helt enkelt blir fult :P Men det tvivlar jag på för alla halsband därifrån är väldans snygga och välgjorda.



Jag har suttit hur länge som helst på hemsidan nu iallafall och försökt komma på hur jag vill att Aites halsband ska se ut.. OM jag nu beställer ett. Det kan ju få bli en julklapp till honom (mig!).

Jag har försökt knåpa ihop några hemskt fina bilder på hur jag har tänkt mig att halsbanet ska se ut. Jag tror ju att det är snyggare med zebra-mönster till Aites vita päls. Men leopard är ju snyggt ;) haha.

1.

2.

3.

VAD TYCKER NI?!?! HJÄLP MIG! :)
Kommentarer tack!

Sen har jag en fråga. Halsbandet han har nu är runt 3 cm brett.
Ska jag köra på samma eller ta 4 cm?

Det står på vibris sida att det är bra med ett bredare blablabla..
Men jag är rädd att den blir för bred och bara är i vägen?
Med tanke på all hans päls också.
HM.


Kommentarer
Therese

Tror på alternativ nummer 2! Sen tror jag att 3 cm är bra åt honom, finns nog en risk att han får en strut av päls ovanför halsbandet annars (enda problemet men har med en spets :P).



Har också velat beställa ett men tror inte att det är värt det, halsbandet lär nog bara försvinna i all päls på mitt lurvmonster :( Men det funkar nog bättre på Aite eftersom hans päls inte står ut lika mycket :P

2010-12-07 @ 17:46:37
URL: http://jothema.blogg.se/
jossa

Har ett är taiga därifrån som jag beställt.för länge sen. Ska hjälpa dig men skriver sen från en dator,skriver från mobilen nu

2010-12-07 @ 17:56:46
Kadja

Jag säger också två :)



Den här sidan finns också;

http://www.minxdesign.se/



Har funderat på att beställa därifrån i evigheter.

2010-12-07 @ 18:26:11
URL: http://trojasmatte.blogg.se/
linn

jag tycker 1 :)

2010-12-07 @ 19:42:29
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Johanna

Jag tror också på alternativ 2, tror 3 cm räcker. Himla fiffigt med en Ekorre till en ekorrjägare ;-)

2010-12-13 @ 11:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0