Stress

Alltså, jag brukar faktiskt vara lugnet personifierat men nu så här dagarna innan jul känner även jag mig stressad. Det brukar aldrig hända. Trots att det är mycket att fixa innan jul så tar jag det alltid med ro.. Varje år har allt hunnits med.. förutom i år. Det känns förjävligt. Bläh.

Jag har skrivit "att göra"-listor och betat av dem eftersom men fortfarande så är det en hel del kvar..

Inte nog med att jag redan är stressad så gör min hund mig ännu mer stressad. Inatt vaknade jag av att han väckte mig och visade väldigt tydligt att han mådde dåligt. Jag kastade mig upp ur sängen och sen rusade jag ut ur lägenheten. Aite har haft diarré och kräkningar under natten och morgonen. Nu under dagen verkar det tack och lov ha blivit bättre men ni kan väl gissa vem som kommer sova dåligt inatt? :S

Jag har en heeeel del sömn jag skulle behöva ta igen. Ringarna under ögonen är inte nådiga och idag på jobbet har jag slagit fel i kassan, varit allmänt förvirrad och svamlig :P Hm.. Natten mellan julafton och juldagen, DÅ ska jag sova så länge jag bara orkar.

Nej, nu är det bäst att jag går ut med Aite. Håll tummarna för att det bara var något tillfälligt med hans mage! :)

Jag uppdaterar bättre om helgen och allt annat som händer när jag får bättre med tid :)

/Helena och Aite


Kommentarer
Annika

Stackars er! Det är sådana gånger man undrar varför man skaffat en vit hund med mycket päls. Mins när Enter var valp å han hade diarré, man fick ju ställa han i duschen efter varje promenad =(. Hoppas att Aite, är bra i magen snart.

2010-12-23 @ 16:20:11
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0