Min dag i bilder:


Vaknade och tände 3:e ljuset i adventsljusstaken


Jag gick ut en sväng med Aite sen knatade jag ner till tvättstugan och körde några maskiner. Mellan maskinerna hann jag handla och dammsuga. Tyvärr lyckades jag dammsuga upp min klocka. Den ligger fortfarande i dammsugarpåsen. Jag vågar inte öppna den :S


Efter att ha fått i mig lite lunch så började jag baka pepparkakor.


Det blev både gubbar, gummor, grisar, bockar och hjärtan :)


H för Helena och A för Aite


Det blev inte ens mycket disk!


Så det gick väldigt fort att diska undan allt.


När bakandet var klart så åkte jag, Aite, mor & far, till min syster i Leipo.


Där serverades det gott fika!


Aite och Barffas var snälla med varandra.


Min syster hade nästan alla sina paket klara. Paketet som är närmast på bilden är till mig, spääännande!


När jag & Aite kom hem från Leipo så vilade vi lite grann. Sen började jag laga mat. Jag gjorde en extra stor laddning med kycklingmojja.


Det här kan jag äta som lunch halva veckan minst! :P


Middag för 1 person.


När middagen hade landat i magen åkte jag förbi mor & far och snodde deras mini-julgran. Den är typ en meter hög, men jättefin ändå. Ikväll har jag klätt den med guldiga kulor och pärlor :)


Guldkula! :)


Jag klädde hunden också. Han blev dock inte så lycklig... Som ni ser..


Det var min dag det :)
Nu tänkte jag slå in lite paket.
Efter det blir det hundrastning och sen bädden.

/H


Kommentarer
Elin

shit, var stor Barffas har blivit sen jag såg honom :)

2010-12-12 @ 22:16:46
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0