God Jul på er alla! :)

Ja, då var den här julen över. Då är det bara ett helt år kvar till nästa. Tyvärr så var nog det här den sämsta julen i mitt liv. Jag älskar julen men iår var inget som det skulle av olika anledningar.
1. Jag jobbade
2. Vilket ledde till att jag inte fick följa till farmor o farfar (ett måste!)
3. Vilket i sin tur ledde till att jag spenderade halva dagen ensam med Aite
4. Och det ledde till att jag fick äta nudlar på självaste julafton. Hm?
5. Jag har stressat konstant de 2 senaste veckorna
6. Jag har sovit kasst de 2 senaste veckorna
7. 5:an och 6:an resulterade i att jag kände mig som en zombie.

Det var väl ungefär allt det som var fel :P Men i övrigt var det en mysigt och härlig jul, precis som det ska vara. Jag åt mumsig julmat hos mina föräldrar på kvällen och det blev paketöppning. Jag fick en massa roliga saker i julklapp som jag är otroligt tacksam för :) Så i slutändan blev det en bra jul iallafall :)

Idag har jag äntligen fått sova ut. Jag har sovit från 22:00 igår kväll till 09:00 imorse, 11 timmar. Det var otroligt skönt och behövdes veeeerkligen.

Ikväll ska det komma förbi några flickor hit så ska vi gå ut ikväll :) Därför ska Aite-Baite spendera kvällen hos mor & far, tack till dom! :)

Nu är det bäst att jag tar tag i det här.. Jag måste åka och handla så att vi kan laga mat och sen börja fixa i ordning lite grann.

Nåväl..

God fortsättning! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0