Dag 14 - Mina rädslor

Jag är rädd för spindlar, skalbaggar, getingar, alla slags kryp helt enkelt. Jag är också rädd för mördare, våldtäktsmän och rånare. Men den största rädlsan av dem alla är allt som finns under vattenytan, och då speciellt HAJAR. Huga.. Jag klarar inte av att bada om det är mer än typ 1 cm djupt vatten (hehe) och jag badar inte frivilligt. Ibland får jag till och med obehagskänslor när jag badar badkar. Nojig? Ja. Jag vet att det inte finns hajar/maneter/krokodiler/sjöodjur/bläckfiskar i badkaret men jag kan inte låta bli att tänka att det helt plötsligt kan komma en bebis-krokodil och äta upp mig.

Nu vet ni det. Det konstigaste av allt är nog att jag var stamkund på badhuset när jag var yngre..? Undra när jag lyckdes utveckla denna rädsla :P



Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – I min handväska
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Mitt favoritminne
Dag 08 – Min favoritfödelsedag
Dag 09 – Den här månaden
Dag 10 – Ett annat ögonblick
Dag 11 – Det här upprör mig
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor

Dag 15 – Min favoritplats


Kommentarer
Linnea

Jag gillar inte myror,spindlar ja alla kryp är äkliga. fast när jag gick i barnskolan så brukade jag och min kompis ta spindlar med jäääääätte långa ben gissa vad vi gjorde! Ryckte benen av dom!

2011-07-28 @ 07:15:12
URL: http://linneanmart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0