Dag 06 - Mina drömmar

Nu är det förmodligen inte drömmar som man drömmer på nätterna jag ska skriva om, utan sånt som jag vill ska hända i mitt liv. Men jag kan ändå berätta att jag sällan kommer ihåg vad jag drömmer. Och när jag väl gör det så är det inget märkvärdigt.

Men när det gäller drömmar i mitt livs levande liv, så är det kanske lite annat. Vi kan väl säga så här. Mitt drömliv ser väl ut ungefär på det här sättet:

Jag bor på ett ställe där jag verkligen trivs, i ett fint nyrenoverat hus. Jag har en faaantastisk man som är mig trogen. Jag har några fina och väluppfostrade barn, ett gäng med hundar och egen kennel. Jag jobbar med något jag verkligen tycker om och brinner för. Jag har underbara vänner. Sist men kanske det viktigaste: både familj, vänner och jag själv får vara friska och leva lyckligt, utan större bekymmer :)

Sen finns det ju lite saker utöver som jag drömmer om. Typ att bli miljonär, få se världens 7 underverk osvosv ;) 



Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – I min handväska
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Mitt favoritminne
Dag 08 – Min favoritfödelsedag
Dag 09 – Den här månaden
Dag 10 – Ett annat ögonblick
Dag 11 – Det här upprör mig
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0