Dag 02 (en dag försent, jag vet!) - Min bästa vän

Min bästaste vän i HEEELAAA världen heter Elin Hansson Palo. Hon bor i Kalix (tyvärr). Jag har känt Elin sen förskolan, alltså när vi var 6 år. Vi har alltid varit vänner under vår uppväxt men umgåtts i perioder. Vi gick grundskolan tillsammans men när vi skulle börja 7:an så flyttade hon och hennes mamma till Kalix. Avståndet har inte spelat någon roll för oss, visst hade det varit roligare att ses lite oftare men det har gått bra. Ett tag där så träffades vi nog bara en gång per år, men nu på senare tid så har det blivit åtminstone ett par gånger om året. Trots att vi ses så sällan så märks det inte.. för när vi väl ses så är det som om det var igår. Elin är nog den enda som jag litar på till 110%. Jag vet att om jag säger något i förtroende till henne så stannar det där.

Alla borde ha en Elin Hansson Palo. Hon är helt enkelt den bästa vännen man kan ha. Hon är ödmjuk, en bra lyssnare, rolig, förstående och lite smått galen emellan åt. Elin skulle aldrig döma mig för något jag gjort eller inte gjort. Hon bara lyssnar, nickar på huvudet och säger något som gör det hela bättre. Hon är helt enkelt världens bästa :) Älskar dig Elin!


Elin & Jag i gungan


Elin & Jag på Luleåkalaset -06


Jag & Elin åker madrass på Dundret 2006


Elin har färg i håret, Luleåkalset -07


Elin rensar toastolen när det blev stopp. Vi var i min syster lägenhet i Östersund, ensamma! Vad skulle vi göra?


Elin är bakis. Lägg märke till den omplåstrade tån. Hon fick skavsår under kvällen och gick till röda korset för att få hjälp! HAHA.


Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – I min handväska
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Mitt favoritminne
Dag 08 – Min favoritfödelsedag
Dag 09 – Den här månaden
Dag 10 – Ett annat ögonblick
Dag 11 – Det här upprör mig
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats


Kommentarer
Linda

Ni kanske vill vara med och tävla lite?

http://lindasvovve.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment

Elin

åh, jag blir helt tårögd! du är även min bästaste vän! <3

2010-12-03 @ 16:36:01
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Elin

och skulle inte klara mig en dag utan dig! puss :)

2010-12-03 @ 16:37:58
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0