Ups and downs

Det är väl så det är antar jag.
Vissa dagar är det som att fingrarna skriver av sig själva.
Andra dagar krävs det mycket för att ens få fram ett ynka ord.

Kan väl iallafall berätta att min dag har spenderats i soffan för det mesta. Jag har kollat så många avsnitt sex and the city att jag tappat räkningen. Jag har även hunnit med att bada min hund. Så nu är han ren, vit och fin igen. Det känns iallafall som att jag börjar bli frisk nu :) Tack och lov! Så jag ska åka och jobba imorgon. Det ser jag fram emot :) Det måste vara ingefäran som är lösningen på allt ont ;) Eller vad tror ni?

Jag mötte mina favoritgrannar i trapphuset för en liten stund sen. De frågade hur gammal Aite är nu. "Ett år snart" svarade jag. Jag kan inte förstå att min lilla bebis har hunnit bli så stor. Tiden går så himla fort att det nästan är läskigt. När jag tänkte på det.. "Ett år".. så insåg jag även att jag har bott i den här lägenheten i 8 månader. Aite var bara 4 månader när vi flyttade in. Före det bodde jag och han i en stuga på Dundret. Och före det bodde jag hemma hos mina päron. Då fanns inte Aite med i bilden. Nu gör han det och det glädjer mig varje dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0